Insikt

Gud vad jag är bränd!..
Och det är inte vilken bränna som helst.
I've got BONNBRÄNNA big time.
Lär återkomma med en bild.

Jag har haft leeijte planer senaste dagarna på att kanske kanske skippa bloggen..
Men det är ju lite tråkigt, det är bara det att jag inte riktigt hinner styra med sånt här nu när det är såhär finfint väder, och det lär det ju vara i ett par månader framöver. Man är så hiskligt upptagen dagarna i ända (det är egentligen nu det händer roliga saker som man kan skriva om..egentligen).
Men hur som helst valde jag att inte lägga ner, utan alla får istället godta att det kanske inte blir lika frekventa uppdateringar hela tiden!
Men antar att ni också är upptagna människor så här års, så det är nog lugnt!

Hur som haver är det påsktider, och det firades i Åtvidaberg med släkten.
Och det är verkligen fruktansvärt trevligt!
Alla var för omväxlings skull samlade och jag skrattade mig igenom i stort sett hela aftonen.








Kom för övrigt till insikt med en del grejer igår!
Himla bra :)
Nu kanske man vet lite mer hur man ska styra kosan framöver.

Ut och slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0