Fläng-häng

Kom för inte så länge sen hem från en kanontrevlig spontangrillning hos Felicias bekanta.
För mig blev det riktigt exotiskt måste jag säga. Bara det att se något annat än Borås stadskärna var något utöver det vanliga, men att åka ut på landet i en BIL var en smärre chockartad upplevelse. Allt gick så fort och jag satt och var lite nervös. Det jag vill komma till är att cykeln och promenaderna som ända färdmedel har satt sina spår.



Rådiggade Felicias härligt spexiga utstyrsel!
Porrpäls och träskor när det är som bäst.



Jag gillar nytänkade, och denna sk "hamburgerkorv" får 5 av 5 möjliga solar rent utseendemässigt.



En annan härlig sak idag var när en flicka i klassen säger till mig: "Du har fått färg ju"!.
Har strålat lite inombords sen dess. Hon träffade precis rätt, då jag skavde i solen större delen av gårdagen.
Hallelujha, det går åt rätt håll minsann!

Och imorgon är en del av oss lediga och har planerat in en stek-date!
Dock är det mååånga saker som ska fixas och donas imorgon då jag ÅTERIGEN drar tillbaka till hembygden på torsdag för ett pyttekort påsklov.
Kommer flänga mycket fram och tillbaka till Lkpg framöver av olika anledningar. Men det gör iingenting!


Kommentarer
Postat av: Staffan

Tycker du är väldigt sexig i dina svarta strumpbyxor och dina träskor älskar att titta på söta tjejer som har nylonstumpbyxor framför allt benen och fötterna/fotsulorna som är det sexigaste, och träskor tycker utan hälrem är jättesexigt då ser man ju fotsulorna när du går.Ha det bra

2011-05-10 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0