Back in B-town

Ja gudars ni vänner, alltid är det nåt!
Har varit äckelpotta numero uno senaste dagarna. Jag och bästa vännen Magsjukan kilade stadigt hemma i Lkpg.
Paniken började lite lätt bryta ut när jag insåg att jag skulle sitta och skava på en buss i tre timmar till Borås imorse i detta tillstånd. Hade alla möjliga nödlösnigar i huvudet om det värsta tänkbara skulle inträffa...
Att kräkas inför folk måste vara bland det pinsammaste, även för den som mycket sällan skäms...

Men det gick bra!
Lycka.

En av anledningarna till att jag var tvungen att bege mig tillbaka så tidigt var för att hinna rensa upp lite i hemmet då fru Little kommer till mig imöra :D
Och självklart måste jag ju visa lyan från sin bästa sida!



Städningen gick dock i slow motion, men nu ska det vara värdigt en smärre kunglighet.

De dagarna jag ändå var på benen hade jag det, precis som vanligt, hur bra och trevligt som helst.
Hann med en liten pyttedel shopping, och då inhandlades bla det nedanstående, plus lite diverse smycken och pryttlar som lär dyka upp så småningom.

Älskar dom här shortsen från H&M. Dels för att dom är vita, dels för att dom inte är för korta och med andra ord täcker precis de partier som annars fläker fram och dels för att de är gjorda i organisk bomull. Pluspoäng.



Och ett kit med "spring nails" panik-inhandlades.


Nu laddar vi om batterierna, kollar lite Big brother, sover och hoppas på att jag är frisk som en nötkärna imorgon.
Ser mycket mycket fram emot en riktigt skön helg i trevligt sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0