Miss match

Gudars anoda vad en gammal kvinna är ledbruten idag. Oj oj oj..
Matchen igår var kanonskoj även om man kände sig mer eller mindre som en yr höna!
Efter ett antal hårda närkamper har jag som sagt idag ont i alla kroppsdelar. Utom möjligen armarna..
Såå med det sagt tar jag dagen i ett lite lägre tempo.
Men ingen fara på taket då jag inte har något speciellt att jäkta till idag.






En av dagens absoluta höjdpunkter var när jag i ett par timmar hängde med Genis-penis !
Gudars vad jag diggar denna människa!
Men som vanligt ska hon iväg igen snabbare än blixten. Den här gången beger hon sig till Turkiet i sex månader.
Kul. KUL. ..  (för henne iaf.;))
Men har man turen på sin sida kanske man kan hälsa påna !!


Snart ska jag och min "bättre" hälft fara upp till herrskapet Kulla för en alldeles utomordentligt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0