Kort visit



Då min visit i Borås är en så kallad "snabbis", endast 1 ½ dag, var mor och far så snälla att låna ut saaben till mig. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte var lite läbbigt.
Och jag skulle ljuga ännu mer om jag sa att det inte var något tungt när GPS:n, efter vallarondellen, sa; " Sväng höger om 180,7 km."...
Vilken tur att den säger till i tid, så jag hinner med och så.
Jag kom iallfall fram.


Idag hände något knäppt.
Min gotländska tränare från surefors ringde i eftermiddags och sa att : " Deu speilar imorgon! Du ska in o kötte, det som due e best poå".
Ha ha tänkte jag, då jag inte rört en boll på ca 6 månader. Men jisses vad skoj det ska bli! Vilken tur att jag var hemma.
Dock lär det bli ett litet blodbad. Dels för att de vi spelar mot är 3 divisioner högre plus att den enda chansen vi har är att mosa. Och mosa ska vi göra.
Hur som haver ska det bli jädra kul då jag kom på att jag saknade fotbollen grymmers mycket bara häromdagen.
Så nu smyger sig den välbekanta nervositeten sig på. Precis som på den gamla goda tiden.
;)

Ge mig en spark i baken! Eller tre..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till ! Hoppas jag hinner komma och titta ! Kram

2011-04-28 @ 11:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0