Blåtå

Någon form av narkolepsi känns som en logisk diagnos.
Först sova till halv två. Komma hem. Äta. Somna framför TV:n vid sju. Vakna nu.
Joo men min dag bestod av ca sex vakna timmar, och är fortfarande trött som ett djur.

Eller så är det helt enkelt så att man inte hänger med medelåldersfolket på dansgolvet. Där svängdes dom lurviga så det stod härliga till.

Gårdagskvällen var mycket mycket trevlig bland släkt, vänner, Linköpings Rock Band och mängder av revisorer.

Värdinnan höll ställningarna vill jag lova.




Det var så wwooligt att se dessa ungdomar igen!
Och ännu mer wooligt blev det att kika på Joey's snigga byxdress.




Mor och far var inte sena med att skaka rumphaa.
Trodde aldrig pappa skulle svika sin alltid fungerande sida till sida.


När bandet vilade stämbanden fick MMS hugga in, men det är inte lätt att göra dessa Earnst and Young folk nöjda ;P



Och så måste jag få bjuda på en av kvällens, enligt mig själv, bästa bilder.


Efter att ha deltagit med min beskärda del på dansgolvet var tårna nära att trilla av pinn, och det var även dags att bege sig in mot stan.

Imorgon bär det av tillbaka till Borås-staden med delade känslor måste jag erkänna.
Märkte efter ett dygn att jag saknade mina nyfunna vänner, men att helgen i Siffet gick över hastighetsbegränsningen.
Meeen, nu dröjer det inte superänge innan jag kommer hem igen, plus att större delen av familjen kommer förbi nästa helg.

I vilket fall sätter pluggångesten in efter att inte ha öppnat böckerna på hela helgen. Det får bli en del studier ihop med Loveeeisa på bussen imorgon kan jag tänka mig. Välbehövligt, då den mycket skrämmande första-tentan närmar sig...

Hur som haver kom jag på att jag inte har borstat tänderna idag, så jag ska ta och göra det, så hörs vi imorgon.


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka härliga bilder! Jag hade sååå kul. Tänk va en 50-åring kan... Kramar till snuttis & puppis!

2010-09-28 @ 19:21:02
Postat av: Anonym

ååh :) Jag (och alla andra) hade också kanonkul !! Tack Marie! Massa kramar til dig med!

2010-09-28 @ 19:28:23
URL: http://gahmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0