Studietid

Studietiden i biblioteket blev som jag trodde, mer social än effektiv!
Vilket är mycket trevligare.

Jag tjatade en del om hårfärg etc igår, och Felicia och jag kom fram till att inom den närmaste framtiden fixa till frillorna. Hon hade hört om nån görbillig gymnasieskola-frisör, som bara kostade omkring 300 riksdaler för färgning.

Och för övrigt så har hon fått mig att börja använda min kamera, som tills nu endast legat och skavt i en låda.
Känns som att det var på tiden.



Ja just det, kom på inatt, när jag inte kunde sova, att jag ej har delat med mig av pjucksen jag fick hem förra veckan.
Har hunnit haft dom en del, och man får lite ont i tårna, men det är det absolut värt.
Tycker dom är mycket läckra om jag ska vara ärlig.




Annars har jag inte så mycket mer att säga..Känns som att jag tjatar om plugget hela tiden, men den bittra sanningen är att det i stort sett är det enda som snurrar runt i min skalle.

Och nu längtar jag faktiskt till att komma hem i helgen!
Känns som världens längta vecka.



Idag var faktiskt första dagen det blev till att slänga på sig varma kappan.
Vi går mot kyligare tider.


Kommentarer
Postat av: Norrlandsbo

Du vet inte vad kyla är om du inte åkt hem från skolan och de är minusgrader i lufen. Detta är ändå i september

2010-09-23 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0