Supper

Ursäkta missödet att jag inte hann höra av mig nåt igår, men desto mer idag.
Den som väntar på nåt gott...

Måste bara få ta tillfället i akt att visa detta urtjusiga armband som införskaffades i Götlaborg.

Sitter och peppar lite inför kvällen med The Hives vid min sida. För ikväll blir det ju som sagt lite, halv åtta hos mig- känsla i mitt hem. Vet inte riktigt vad det ska bjudas på än, men har ett par ideér. 
Plus att det behövs lite pepptalk för att inom en timme bege mig ut i detta hällregn.

Är sådär lagom trött efter gårdagens utgång. Kanske beroende på föreläsningen som var lagd halv nio i morse..
Men det var jäkligt trevligt, som vanligt!

Eliten FIFA:de lite hos Sara innan det begav sig mot X o Y.
Och jag kan nog inte mer än hålla med Niklas om att det, enligt bilderna, ser ut som att vi är 14 år och på väg till våran första fest.
Bedöm själva gott folk.
Men sköj var det iallafall!


Rekomenderas EJ!




Sen gick vi ut!


Hände för övrigt, kanske årets, mest otippade grej igår.

 Precis lagom när man var som gladast och dansade som en vilde ser jag en karl som kommer fram mot mig i folkhavet. Och vem faen var det tror ni?! Tror framförallt jag vänder mig till fröken Sandborg.
JENS WISEN!!!!
För er som inte vet är det min förra tränare i Kenty. Han tog ett par öl med sina kollegor efter ett möte.
Jesus!
På en ungdomsklubb, en torsdag, i Borås.
Läskig tajming. Kan inte riktigt släppa det än.

Neee ni, nu har jag verkligen inte tid med det här längre. Måste skriva en liten schoppinglista för ikväll, för om cirka en halvtimme ska jag hämta Frida.

Önska oss lycka till för kvällen!


Kommentarer
Postat av: du kan kalla mig joey

hahahahaaa sant??på riktigt???det här vill jag höra mer om

2010-09-17 @ 14:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0