Upp och hoppa

Godmorgon vänner och bekanta!

Ingen tid för sovmorgon här inte, är uppe med tuppen och har slängt i den första maskinen. Men tro det eller ej är det ganska skönt att komma upp. Känner hur den välförtjänta huvudvärken kommer smygande från igår, men det var det värt :)
Finsittningen blev riktigt kul, med en del gyckel, god mat, och framförallt trevligt sällskap!
Måste ge cred till "innelårs"kören. Det var originelt.
Ganska kääs bild, men ni fattar grejen.


Och,  som jag igentligen redan visste, blev det ingen av dom utstyrslar som jag valde mellan, utan jag slängde på mig långklänningen. Men det blev bra


Alla var så tjusiga



Efter en relativt, ganska konnstig och onödig ( :P) tripp till Knalleland begav vi oss hem för att börja piffa inför kvällen.

Första stoppet: Viktoria's lya


Andra stoppet: Finsittning i Kårhuset
(Och som man så ofta säger- Bilder säger mer än ord)



Tredje stoppet: Diverse klubb

Fjärde stoppet: Diverse klubb

Femte stoppet: Mc D

Det känns lite träääligt att nollningsperioden är över, men så länge det finns alkoholhaltiga drycker och trevligt sällskap så kommer det finnas glädje, så jag är inte ett dugg orolig att min tid i Borås blir träääälig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0