Siffet, here I come

Yei!
Nu är den första hemresan bokad och klar! Det är inte långt kvar juuu.



VARNING!
Att sitta själv vid datorn en hel kväll är inte bra för någons plånbok..framförallt inte en students.
Råkade klicka hem ett par skor nyss..

Mitt försvar: Jag har letat och letat efter nåt som inte ser ut exakt som allt annat, och som är lite annorluna än alla kängor jag har. Och det kan både jag och mina flickvänner försäkra er om att det inte är lätt att finna något sådant. Och nu råkade det hända så att jag kände att jag var tvungen att ta tillfället i akt.

Så helt plötsligt vart det ju ett kanonköp! Och dom grävde inte ett alltför stort hål i börsen vill jag också påpeka.
Rena rama kapet.

Jag visar dom inte fören dom dyker upp på Östermalmsgatan 28.


Mitt stora issue just nu är väl om jag ska våga kika på en thriller som börjar klockan elva eller inte.
Den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0