Red danger

Det där med att snoozea har aldrig varit min grej, men imorse tog jag mig en välförtjänt sovmorgon på en haltimme. Vilket då naturligtvis ledde till en lite stressigare morgon än vanligt.
 
Men det blev till att inviga den röda faran plus lovikavantarna, för idag var det kallt värre.
Men det var soligt iaf




Idag smiddes det planer om våran lediga dag imorgon.
Prick 10.00 ska hela gänget börja traska mot MAXI för att bedriva diverse "storhandling".
Välbehövligt, då jag kikade in i kylskåpet och det var en skrämmande syn.

På lördag är det dags för Show Up Fashion Award här i Borås, och jag hoppas innerligt att mitt helgsällskap, bestående av pappa, brursan och mannen, vill följa med mig dit. 

                                      

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0