Rea hela dan

Det var svettigt att fara fram och tillbaka till Maxi, men har man en rabattkupong så måste den ju användas. Jag är inte den som är den.
Måste faktiskt säga att det var ett utomordentligt trevligt sätt av Borås kommun, att dela ut lite rabatter i staden bara för att man är ny.

Maxi's craving var att om man handlade för 500 så får man 100 i rabatt.
Kanon tänkte jag som hade en lite längre lista än vanligt då det blir finbesök till helgen.

Svetten lackade när jag lade upp varorna på bandet, skulle jag komma upp i summan, eller skulle jag bli tvungen att springa efter dom där laxfileérna som jag egentligen inte behövde..
582,50 slutade det på, och jag gick där ifrån nöjd och belåten då min utgift endast blev 482,50.



Iallafall for vi hem, och Loveeisa och jag bestämde oss för att svänga förbi Gina Tricot-outletten som var i full gång i Knalleland, innan vi skulle börja med studierna.



Vi kom väl båda överens om att förtränga känslan "patetiskt" under vistelsen där. Går liksom inte att förklara...
Det var en herrans massa skit, för att uttrycka mig fint, men vi lämnade båda byggnaden 100 respektive 120 kr fattigare, och lite gladare.


Svårt att se kanske, men det blev bra grejer.

Gillar detta örhänge skarpt.


En sak till govänner.
Sedan jag bytte hemort har jag undrat vad brunnar med R på står för.
Vet ju att K= Kärlek, V betyder tur osv, men vad i hela fridens namn betyder R?
Hjälp mig, för jag vet inte om jag får gå på dom eller inte.




Kommentarer
Postat av: Sofia- Fotoblogg

SV: Tack!

Vill du vara med då? ;D

2010-09-29 @ 17:02:33
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/
Postat av: emma

Va fina saker du hittade! :) Ska snart visa mina second hand köp jag gjorde idag, titta in på min blogg snart! :) :)

Kram Emma



shebook.blogg.se

2010-09-29 @ 18:51:32
URL: http://shebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0