Pjuuuh..

GÖTEBORG

Shoppingbegäret är stillat och jag är heelt slut i kropp och själ. Men det har varit en kanondag!
Som vanligt kom man kanske inte hem med riktigt det man hade tänkt sig, men jag är görnöjd.

Måste även få lätta mitt skakande hjärta efter att ha upplevt en av mina första "nära-döden-upplevelser". Inne på självaste NK märker Elin att det rycker lite i kjolen, tittar ner, och märker med ens att hon sitter fast i rulltrappan... Tankarna for direkt till närmaste gömställe, och vad det var som skulle komma fram när kjolen åkte tillbaka ner för trappan..
Dock hann jag ta förnuftet tillfånga innan det var försent och drog ur tygstycket ur dödsmaskinen.
Slutet gott allting gott

Några av dom alster som införskaffades


Var dock lite ute efter några hippa skor, men allt ser ju likadant ut förböveln.

Niklas har under dessa första två veckor förespråkat att Mc Donalds är skit gentemot Max, och att han ALDRIG skulle sätta sin fot där.

Ku,l tyckte vi andra när detta hände! Vet inte om han någonsin kommer kunna flytta tillbaka till Skelläfteo..


Hur som haver borde jag kanske skrubbat mitt ketchupkladdade golv, städat lite och läst igenom sidorna till företagsekonomin imorgon.
Men vet ni?! Jag orkar inte

Idag var även en av dom första dagarna jag riktigt kände hur mycket jag saknade alla er där hemma. Men tiden går ju fort när man har roligt, så ett par veckor kommer gå snabbare än snabbast!
Vi ses Linköping!


Kommentarer
Postat av: felicia

haha roligt att vi köpte likadana byxor samma dag.

2010-09-08 @ 22:20:34
URL: http://tigerlilys.blogg.se/
Postat av: gahmm

haha:) men dom är ju dö-snygga!!

2010-09-08 @ 23:05:18
Postat av: Frida

Jag har dem med ;)

Men gudars Elin vad jag har Gahmabstinens!

Men jag tröstar mig med att det inte är mer än en ynka vecka kvaaar tills vi ses :D

2010-09-08 @ 23:12:59
Postat av: gahmm

nemen åh:) kan alla ha dom när du kommer hit :D

jamen skojar du med abstinsnsen!? JAG DÅ!!! :P heh, jag veeet, det är inte långt kvar azzzz:)

I'm waiting!

2010-09-09 @ 06:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0