La Stada

Vaknade, luktade, kom ihåg..
Lägenheten är fylld av en äckelpäckel-lukt, bestående av ketchup.
Jaa kära vänner, jag lyckades med det man verkligen inte orkade med i natt när jag entrade hemmet efter en vistelse på grillplatsen..
Jag tappade en ketchupflaska i golvet, och självklart går den sönder, vilket resukterar i att hela golvet täcks av denna gudsförgätna sörja..

Nemen åh! Sitter nu och kikar bort mot hallen, och ser att även mina, såklart vita, skor har fått en släng också. Bra ifall jag blir hungrig idag.

Meen nu ska jag inte sitta här och vara bitter. Inte då.
För snart ska vi till Göteborg! Sjukligt laddad!
Får bara se hur pigga resten av sällskapet är idag :)

Gårdagen i lite bilder




Idag blir det världens bästa långkjol som klär min kropp. Superskön i detta supersköna väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0