En god natts sömn och leeite ironi

Inga spindlar inatt, men har ändå varit igång sedan halv åtta.
Känner mig fruktansvärt duktig och pluggade lite.

Sen tänkte jag att jag drar på Tv:n en stund, och det ända som fanns att titta på, som inte var tv-shop, är höjdaren Sjunde himlen. Det har väl gjorts ungefär sådär en halv miljard avsnitt eller nåt, och jag såg ett en gång för hundra år sedan. Så jag tänkte att jag ger det en chans.

Efter ett par minuter känner jag att det är något bekant..NO SHIT SHERLOCK!
Tror ni inte kära vänner att det är exakt det program som jag redan har sett.
Ironin skrattar mig rätt upp i ansiktet.



Men nu ska jag slänga i mig lite lunch och piffa till mig inför de nästkommande treochenhalv timmarna ekonomi.
Önska mig lycka till att det har fastnat nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0