Partypeople

Anländer tillbaka till Boråsstaden 18.00 imorgon.
Detta efter ca två kanoneristiska veckor hemma i tryggheten.
Jag skulle ljuga om jag påstod att det inte tar emot att åka ifrån alla igen. Även om den här dagen är en timme längre så känns det som att min tid här har gått någåt fruktansvärt jädra fort.

Meen jag offrade ett par kronor på min telefonräkning på att ringa Nkpg-Loveeisa igår, och efter att ha hört flickebarnets röst kändes det så mycket bättre att åka tillbaka. Järngänget is back on monday!



Innan vi flög in i dimman igår hade jag i uppgift att hjälpa bror min med lite s(mim)mink.
Så vi lämnade halloweenfirandet till mimaren och James Bond när vi begav oss vidare.




Kvällen förflöt med mycket vin, chips, trevligt sällskap och lite halvt märkliga händelser.
Och jag kan garrantera alla att jag skrattar idag. Nicke Schön, vilken pajas ;P




Fick dock lite kalgomål på innehållet i bloggen.
Enligt en viss herr Wiman innehåller den lite för mycket mode och sånt. Det borde vara lite mer "smaskigt! innehåll ;P
Men på grund utav olika anledningar får jag nog hålla mig inom dessa gränser.
Höhö! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och hon är så glad att du offrade de där kronorna i lördags! :D

2010-11-01 @ 21:13:38
URL: http://lovisaorest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0