Ensam står jag hääär

Det där med att "vila ögonen" är ett farligt fenomen.

Är nu återigen ensam efter att ha haft ett extermt trevligt sällskap hela helgen. Mascaran är borttorkat och jag tyckte att det vore vettigt med lite studier såhär inpå småtimmarna. Kände att den så ovälkomna tröttheten slog till och jag skulle då bara "vila ögonen".
Och här sitter jag nu X antal timmar senare alldeles nyvaken. Det var skönt, men inte så bra.

Det måste vara helgens strapatser och ÅFF:s förlust som gjorde kål på mig.

Dagens match utkämpades mellan Elfsborg-Åtvidaberg.
Att gå på fotboll igen var en riktig adrenaline-boost.
Kände för första gången att man saknade fotbollen..riktigt mycket faktiskt.


Bruket is the shit!




Började jädra bra med 0-1 i halvtid, men sen guabber, vad hände rååå??!



Men vi deppade inte ihop totalt för det, utan åkte hem och käkade korv istället.

Nu måste jag be om ursäkt för det där med avsaknaden av bilder från igår. Hade ju då tänkt att smyga förbi Felicia och hämta dom, men det blev som sagt inte så.. av förklarliga skäl.
Imorgon!

Men då tänkte jag i vilket fall visa vad jag fyndade hem igår på Nellys shop på fashion day.
Detta är ju ett litet roligt klipp jag gjorde måste jag säga. Men görvärt.


Och äntligen kunde jag fylla mitt tomrum av ett par bra jeansshorts. Lite stora i midjan, men inget som inte ett snyggt bälte kan lösa.
Ja jag är nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0