Benji boy

Har varit i studiernas våld i stort sett hela dagen.
Men när tankarna ändå kom på villovägar handlade de allt som oftast om vad man skulle utkläda sig till på lördag.
ÄNDA tills det ploppade upp ett facebook-meddelande där det framgick att pojkarna som höll i partajet i fråga hade insett att det var fel helg, och att det med andra ord bidde inställt.
Bra grabbar! :P
Men med tanke på bristen på krativitet kanske det var det bästa.
Blir istället galej hos Lundberg, vilket absolut inte är ett sämre alternativ!
Så ingen hippie den här helgen heller Frida ;)

min pluggkompis



Fru Sandborg och jag skakade dom lurviga på lite afrodans, samt planerade fredagskvällen.
Vi, tillsammans med våra respektive ska ha en check filmkväll.Jag skulle inte vilja kalla det dubbeldejt. Dels för att jag tycker det låter lite sådär halvlarvigt, samt att vi inte dejtar längre.
Blir att kika på den där Paranormal activity 2. Bäst att se till att vara nykissad, ha tillgång till öronproppar och ett gäng med kuddar.
Har dock hört, från säkra källor, att den inte ska vara sååå obehaglig. Den som lever får se. Men jag tänker inte ta några risker.


Kommentarer
Postat av: hippien

Jag säger bara: trappan! du kommer garva! Men kan dock va bra att uträtta eventuella behov innan, den är ju lejte läskig då och då.

2010-10-29 @ 12:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0