All in one day

Har kommit på att jag är lite schlapp på att skriva under min vistelse i hemtrakterna, men tror att det är så att man inte är i riktigt samma behov av att skriva av sig här hemma.
Men jag gör mitt bästa.




Tog 564 in till stan vid 11.56 för att möta upp Mirow för lite lunch och shopping.
Käkade på Hälso Freak, tror jag bestämt det heter. Skulle kunna påstå att det är lite av ett nytt "favvo" ställe.
Man kan se hur många kcal varje rätt innehåller, ger en lite extra touch på nåt sätt. Udda.Kul.

Det hanns med att skvallra om ditten och datten. Det är ju så smaskigt för öronen sånt där så kallat "tjejsnack".



Det ryckte i fingrarna när vi gick genom stadens butiker.
MEN
jag kunde inte inte förmå mig att shoppa något anmärkningsvärt.
Jag förbannar mig själv över att jag börjat föra budget...det fanns alltså spärrar.

Detta blev ändå mina små lyckotillskott

Gillade den högra bäst, men hittade ingen som passade perfekt, så då bestämde jag mig för att den får bo på det lille fingret.

Resten av dagen bakade mannen och jag diverse förnödenheter, så som bullar och muffins. Det blev mumma.
Och jag tror att jag aldrig kommer släppa den där görhärliga känslan av huslighet som sprider sig som en löpeld genom kroppen när man "grejat" i köket.

Glömde ta bildbevis på det färdiga resultatet, men här kommer en liten teaser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0