Friends, we all be friends

Helt slut som människa!
Det tär på krafterna att leva loppan.
Men så värt!

 

Hade en görskoj kväll med några av de närmast sörjande.
Det blev mycket att ta igen.
Äntligen var jag omringad av ölälskande folk. Fick diverse klagomål på att jag endast (enligt bloggen) livnär mig på vin. Nej då.



Hallå gänget!



Natten innehöll alla möjliga konstigheter.

Imorse hasade sig min arma kropp upp för att fylla morgonen med motion och trevligt sällskap tillsammans med Joey. I rusket slet vi oss fram för att heja på hennes skol-innebandylag . Dom vann.

Håller på att planera veckan som kommer, så mycket man vill göra, så mycket man måste göra, så många man vill träffa.
Dessa måsten är mitt liv X antal dagar framöver.

Imorgon blire date med Miröw:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0