You will find me in the fiskdisk

När jag satt i bilen på väg hem från jobbet nyss kom jag på mig själv med att köra "veven" så det stod härliga till i takt med någon dänga på east fm.
Detta min vänner, detta kan bara betyda en sak: att jag är jädra nöjd med tillvaron just nu! 

Har en sån där trevlig och bra känsla i magen.
Att man är i närheten av min härliga familj och mina goa vänner är nog anledningen:)
Ni gör mig glad! Ta till er det alla.
Hade en kanonkväll på jobbet. Smilade i kapp med firrarna bakom fiskdisken hela passet.
Nu märker man verkligen hur mycket man gillar alla här hemma!



Imorgon blir det ytterligare några timmar på Ica, och sen är det klackarna i taket hela natten lång!
SÅ LYSTRING ALLA PARTYDJUR, IMORGON KÖR VI GEMENSAM FÖRFEST OCH SEDAN UTGÅNG!
Bara att höra dyka upp, ju fler desto bättre.

Här är min lille hatt som jag av outgrundliga anledningar inte kunde lägga upp igår.



Och om jag någonsin ska rekomendera en sminkprodukt (vilket inte alls är mitt forum) så är det denna foundation-puder. Kanon. Värd sitt pris.



Så nu taggar vi järnet för imorgon, och för två kanonveckor i Lkpg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhå. Snygga shoes! Vart är dessa köpta?

2010-10-25 @ 10:59:38
Postat av: Anonym

schnygg hatt! hörru hur gåre med plugget? för mig går det inte alls..

2010-10-25 @ 18:52:28
URL: http://lovisaorest.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh tack :)

dom är köpta på din sko faktiskt!

2010-10-25 @ 21:13:41
URL: http://gahmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0