Home sweet home

Genis Penis has left the building!
Hennes korta men ack så snackeffektiva besök liksom gjorde min dag fulländad! :D



Inte nog med att jag blev uberglad att hennes sköna uppenbarelse kom förbi innan hon far hem till Luxemburg,
utan hon hade som pricken över i en görläcker jacka.


ber så hemskt mkt om ursäkt för "skrovligheten", men kameran fick inte plats i väskan

Hur som haver så befinner jag mig nu återigen på Hjortronv.2 med la famiglia.
Detta efter en fruktansvärt obehaglig bussresa..

Blir enligt gammal tradition att se Grey's Anatomy tillsammans med mor och bror, samtidigt som pappa inte har något att säga till om, utan får lugnt sitta och titta han också.

Imorgon kommer jag att spendera en heldag med en riktigt schön person, samt hämta ut mina skor :)

Ett av de nya lacken för övrigt, gillart.



Ingen tid för detta längre,
KVALITETSTID TILL 100%


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0