Tuesday 19:th

Herrejesus!
Min eftermiddag/kväll har gått i ett, nonstop!
Jag har gjort så mycket att min trötta kropp inte ens orkar pränta ner det här för er.

Borås har idag gjort själ för sitt rykte. Har funderat på om Gud haft urinvägsinfektion,läckage, eller dylikt under dagen, då det regnat konstant.

Det enda jag skulle komma ihåg idag var att gå tillbaka med mina skor, och naturligtvis glömde jag dom hemma.
Detta var inte ok, så jag fick snällt hoppa upp på mitt färdmedel efter skolan, köra hem, hämta påsen och sedan speeda tillbaka till stan. 17.57 ramlade jag in. Här stänger man 18.00. Flyt.

Den mycket trevliga unga damen bakom disken var lika förvånad hon över det som skett. Och efter lite samtal kommer vi fram till att det läggs undan ett par 38:or i namnet "Elin" (Gahm blev lite för svårt att stava tror jag) tills på torsdag i Lkpg!
Detta kära vänner, detta är ett Hallelujha moment!
Gösses vad det gick fort tillbaka upp för de eviga backarna- adrenalineboost big time!

Alla kamrater, inkl. jag, var utöver det vanliga trötta under den sista kreativa affärsmannaskaplektionen idag.
Vilket ledde till att det roligaste under dagen blev detta

dock var det väldigt kul

Tittade på den här videon på lektionen idag, och jag kan nog inte annat än hålla med lärar-anders, det kan vara en av de bättre låtarna som gjorts.
Den liksom går på repeat nu.

http://www.youtube.com/watch?v=r8OipmKFDeM



Nu återstår det väl inte så mycket att styra med till hemfärden imorgon. Tror jag ja..
Ska bli riktigt nice att åka hem:)
Och ett stort plus i kanten är att jag får ett utomordentligt trevligt resesällskap bestående av norrköpingsbruttan herself!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0