Svettlök

Jag vet inte om det är jag som har missat något, men jag läste inte någonstans att man var tvungen att ha tillgång till en snickeboa när man köper en sko med träsula.

Det var sådär lagom skojigt att märka att det svajade lite märkligt när jag gick ner mot stan.
Tankarna fördes direkt till gårdagens bravader, men kunde med 99% vara säker på att det inte var alkoholen som fortfarande talade.

Lyfter med hjärtat i halsgropen upp benet, kikar under skon och det som jag så illa förfarade hade skett.
Rätt över har den rackarn spruckit.
Jag såg rött i ett par minuter.


Jag som verkligen råälskar dessa pjucks..

På ostadiga ben beger vi oss i vilket fall ut på restaurangjakt.
Det bidde ett kanontrevligt grekiskt ställe.

Det diskuterades vilt om ingrodd svett och lukt då jag fick in min förätt bestående av chevréost med honungsglasering, då den på fullaste allvar hade en odör på pricken en riktigt schveeten man som undvikit allt som har med deodorant och rinnande vatten att göra på en sådär två-tre veckor.

Smaken var dock himelsk.

Det var ju tur att man är stadgad och inte skulle ut på hångelrunda då det på det serverades en väl tilltagen tzatziki.



Det var en av de mysigaste kvällarna på länge. Danke hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0