Let's kick it

   

En skön dag med en skön promenad.
Men det var igår.

För idag har jag städat.
Vid ett flertal tillfällen skrämde dammråttorna vettet ur mig, men ändå känns det lite tomt nu..
Man vet inte vad man har förens det är borta.

Jag har alldeles för länge, ungefär lika länge som min vistelse i Borås, tyckt nåt in i bängen synd om mina kläder, utan att göra någonting åt det.(Bristen på förvaring i en 1:a gör sig konstant påmind.)
Förens nu!

För imorgon ska vi dra en liten, men ack så naggande god, roadtrip till IKEA, för att investera i en utomordentligt smart anordning- klädhängaren.
Det kommer bli både fruktansvärt skönt, men framförallt snyggt.

Men innan vi drar iväg har jag bjudit hit damerna på en brunch. Denna trevliga gest har sin grund i att vi inte kommer se varandra på sådär två veckor.
Felicia drar till London.
Lovisa far tillbaka till Norrköping.
Johanna håller ställningarna här.
Och jag kommer dyka upp på Linköpings gator igen.
Kommer sakna dom små liven, men jag kan inte låtsas som att det inte ska bli rackarns trevligt att komma hem.





Kommentarer
Postat av: Anonym

okej nu svarar jag här istället så du blir nöjd. jo alltså inlägget tog ju ett tag som du vet ;P från morgon till natt hahaha. ringde tele 2 idag men de är stöööörda!!

goa bilder ;D

2010-10-17 @ 21:06:14
URL: http://lovisaorest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0