Happy time

Idag har framförallt två personer gjort mig väldigt glad, och allt detta hände i kön till microvågsugnarna.

1. Samantha. Hon ringde och berättade för mig att hon fått sin favvolägenhet :D!
GRATTIS hörre du, då vet jag vilket hem jag våldgästar från och med den 1 dec;P

2. Min kära, kära Genis Penis. Hon gjorde väl inte så mycket egentligen ;P
Bara att hon ringde mig, FRÅN SVERIGE, gjorde mig sprudlande :D

Dessa två damer gjorde att man längtar hem lite extra.

Men ingen rast och vila än!
Studierna fyller som sagt det mesta utrmmet just nu.
Dock kommer inget, INGET få komma emellan mig och min TV-kväll som är proppad av bönder, sjukhussängar och lite lätt efterblivna, fulla ungdomar.

Heldag i kunskapens lokaler idag.
Rykten florerade på högskolan att; IsaDora-nagellack såldes för 39:90 på H&M!
Och givetvis tassade tre små gummor, på lunchen, raka vägen till butiken för diverse fynd.


Gillar allihop, men tycker grafittilacket är döfränt. Ska nog pynta naglarna senare i någon paus, så då får den som vill se resultatet.



 Plus att jag diggade Felicias utstyrsel för dagen. Båda plaggen lånade av hennes besök, samt att besöket har sytt jackan! Läcker



Dagens fakta: Den svenska människans intima radie är lika lång som ett armsving.
Något att tänka på?!



Kommentarer
Postat av: frida

whaaaat vem hade sytt den där göörsnygga jackan??



Lääängtar tills du kommer heem gamii :D

2010-10-13 @ 22:43:40
Postat av: Anonym

JAA VET !! så himla fin!

Hennes kompis Elin!



Jag längtar määäääää! Det blir extra happytime när vi ska leka :D

2010-10-13 @ 22:46:51
URL: http://gahmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0