GG!?!?

Jag kände min missanpassade placering i köket och överlät matlagningen åt kocken.
Vinsmuttandet är mer min grej.

Har varit en väldigt gemytlig dag med mycket gående, vilket det lätt blir här i backarnas vackra stad.
Det bidde en lätt guidening vilket följdes av en shoppingrunda på Coop.




Jag var i stort behov av lite ansiktskrämer och dylikt, och mitt begär stillades på Body Shop.
Kände mig som ett barn på julafton. Det kan ju vara bland det roligaste som finns att köpa krämer av alla dess slag.



Hur som haver började dagen med en fabulous brunch á la american pancakes.




Go vänner, nu tänker jag sjunka så fruktansvärt lågt och erkänna något utöver det vanliga.

Historien lyder att Niclas Schön gjort mig skogstokig med sitt tjat om Gossip Girl.
Hur braaa det ska va, och hur myyycket du kommer gilla det.
Han praktiskt taget hatade mig där ett tag för att jag inte gav det en chans.
Men jag sa blank nej.

Och vad faan har vi gjort de senste tre timmarna?!
Börjat kolla på avsnitt 1 på det förbjudna.

Min värdighet sjönk lika fort som Titanic.

 Men jag får se det som en bra kvalitetstid..

Så här mysigt kan man ha det.

Och imorgon kommer far och bror över en sväng, och det blir direkt att ta sig till Fashion Day.
Vilket jag med stor förväntan ser fram emot!

Nu blir det avsnitt 4 av Gossip Girl.


Kommentarer
Postat av: felicia

gött!!

2010-10-01 @ 22:46:36
URL: http://tigerlilys.blogg.se/
Postat av: Anonym

satan felicia! nu måste jag se ifatt typ sjutti-arton avsnitt så vi kan köra race ihop

2010-10-02 @ 00:19:56
URL: http://gahmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0