Show up fashion awards

Hela dagen var väldigt mycket Show up fashion day.
Alla, utom mitt manliga sällskap, tyckte att det var kanon.
När vi, efter 4 timmar, begav oss därifrån såg det ut på dom som att en spark i ******* skulle vara bättre än att behöva vistas en minut till i lokalen.

Jag hade en väldigt givande och trevlig dag iaf.



Det fanns en del fräänt att hålla ögonen på, men man kan också fråga sig vart de små flickebarnen på catwalken kommer ifrån..
Vet inte om man ska skratta eller gråta när vissa var så totalt felsynkade i gången.

Håll ögonen på detta märke Ridiculous i framtiden.

Bristen på batteri i kameran led till att jag inte tog några bilder idag, men ingen oro gott folk, ska nalla på Felicias imorgon. Då blire foto-orgie.


Nelly  Shoes - SweetNelly  Shoes - Marble
Dagens huvudsponsor var Nelly, och många fötter pryddes av en mängd varianter av dessa pjucks


Nu sitter pappa, Martin, Niclas och jag återigen i matkoma.
Vi inveg pizzeria Valentino ett stenkast härifrån, och dessa gudabenådade pizzor hade area av en halv stadsdel.



Satt nyss och funderade på om det ska bli en fastevecka efter att dom har begett sig hem för att rensa lite i systemet. Skulle vara värt.

Ska bli spännande att se hur natten blir i fråga om sådant som, trängsel, värmeslag, pappas snarkningar etc etc.
Martin var mycket förutseende med att ta med sig öronproppar..

För att stilla pojkarnas begär, och för att gottgöra dom för dagen, blir det fotboll imorgon. Ska bli sköj.
Elfsborg- ÅFF

Martin: Och vad faaen gör JAG här egentligen?

Lillebror som varken är ett big fan av modevisning eller fotboll.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter dom en kanondag! Även om intresset kanske inte var lika stort hos alla !

2010-10-02 @ 22:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0