O.K.V.K

Osten ligger och svettas, bag-in-boxen står och retas och jag har redan nallat tre stycken kex ur euroshoppers digestivepaket.
Allt det måste väl betyda att man ser fram emot kvällens O.K.V.K.
(Ost-Kex-och-Vin-Kväll)



Blir spännande att se vilka som dyker upp i kojan.
De två säkra korten är ändå jag och L.Orest.
Och det kommer man ändå ganska långt på.

Jag har aldrig någonsin svimmat förut. Men precis nu är jag nog så nära det bara går.
Tröttheten är enorm.
Och även om vetenskapliga bevis säger motsasten så kommer jag nu bryta dessa studiers resultat, och göra mig själv ett power-nap-moment.

(Jag hoppas att kvällen kommer innehålla riktigt mycket tjejigt tjejsnack. Bara för att det är så tjejigt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0