Gympaskor och Gossip Girl

Felicia har precis lämnat byggnaden.
Eller rum 506.
Detta efter att ha spenderat en spontankväll tillsammans fylld av Gossip Girl, skitsnack, fotografier och allt annat som har med livet att göra.
Mycket trevligt! Och med tanke på hur många avsnitt det finns, och med det faktum att jag bara är på det nionde, så lär det bli fler sådana här kvällar.

Tankarna börjar florera runt sömn, men hörde senst idag att det inte är så viktigt som man tror.
Så jag fastnar nog inför redan sedda avsnitt av 2 ½ men en stund till.

Imorgon bitti har jag lovat bort min dybara tid för att hjälpa (eller själpa) Loveeisa med gympaskor-inköp.
Och jag stöttar till 128 % då hon senare på kvällen då ska ingå i våran Friskis o Svettis- familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0