Atchoo

Ja, och DÄR bröt den väntade med ack så ovälkomna förskylningen ut...
Det kan ju vara bland det träligaste.
Man känner sig så ynklig och ensam. Det är nu det hade varit nice och bo hemma.

Har iallafall fått se en levande varelse idag, och det gjorde mig glad.
Felicia hade vägarna förbi och lånade en stol :)

Så jag tror faktiskt att ikväll efter min låååååånga studiedag (!) ska tycka lite synd om mig själv och krypa ner i sängen, kolla på nån bra Felicia-film och införskaffa nåt gott att fylla magsäcken med.

"Och på sjunde dagen vilade han"


Bilden är hämtad:http://www.text.nu/storage/bakterier.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1225286118667


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackaaareee! önsar jag kunde va där och pyssla om dig lite men tror inte det är så bra idé :P krya på dig fort !

2010-10-10 @ 16:23:41
URL: http://lovisaorest.blogg.se/
Postat av: Anders Gahm

Trist att du är förkyld gumman, hoppas att du snart kryar på dej. Verkar annars inte gå någon nöd på dej ni verkar ha kul tillsammans ost och vin, pubrundor mm.

Ha en bra vecka och lycka till med pluggandet.

Kram Pappa!

Ps. Längtar till nästa vecka då du kommer hem Ds.

2010-10-10 @ 17:19:13
Postat av: Anonym

jaa det är trist, dålig tajming med pluggandet kände jag..men jag överlever, har som sagt skojigt värre här:D. Hoppas ni är friska nu iaf!

Jag längtar också tills jag kommer hem :) ska bli mycket trevligt!

Vi får höras live imorgon!

kram kram från en gahm till en annan :)

2010-10-10 @ 19:53:46
URL: http://gahmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0