Floor

Oj oj!
Man är inte 19 längre. Helt schluuut efter att ha tillbringat natten på ett golv med resten av gänget.
Tror att jag kände en av dom konstigaste grejerna när jag vaknade. Det var precis som att hela bakhuvet var helt platt.
Spännande.

Blev en riktigt skojig kväll för övrigt, som efter mycket om och men spenderades på Trädgårn.
Vi dansade tills fötterna ville skilja sig från benet!









Såå som sagt var det en mycket, mycket trött skara människor som begav sig mot tåget.
Och som en liten prick över ett litet i råkade Göteborg spela i Borås idag.
Och då råkade det finnas två vagnar reserverade för fans.
Och då råkade vi sätta oss mitt i en av dessa vagnar, mitt emot, och omringade av Goif-fantaster.
hallelujha.

Jag satt under resans gång som förtrollad över personens beteende mitt emot.
Tillgången på alkohol samt bristen på annat att göra led till en effektiv fylla.

Han öppnade korken.
Drack.
Skruvade på korken.
Ställde den på bordet.
Endast för att mellan 10-20 sekunder senare ta upp den för att återupprepa allt igen.
Om och om och om igen...

Tragiskt. Framförallt då jag känner igen mig själv och åtaliga andra i detta beteende.
UT OCH LEK MED KOTTAR!

Kom hem och tvättade av mig känslan av trägolv. Slängde mig i soffan och gluttade lite på gamla EMA-"best of"- uppträdanden.

Har alltid varit en sucker för den här låten. Men det här gav mig rysningar!
http://www.youtube.com/watch?v=PZdS2U3CO8s
 halvtaskig kvalité. Men ändå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snor ett par bilder av dig så du vet höhö! ;)

2010-11-08 @ 17:03:57
URL: http://lovisaorest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0