Stalker

Drog på mig ridbyxorna och gallopperade iväg till skolan 08.00.
Efter den knöliga trikåtekniken satte vi igång med våran fältuppgift. En uppgift som i runda slängar går ut på att se halvt suspekt ut och följa efter männiksor i en butik.



Hittade på en egen variant och mixade ihop två örhängen.
Men insåg efter 16 sekunder att jag fick kramp i örat.
Det var snyggt så länge det varade.


Vet inte om någon minns att jag tjötade om att bleka frisyren igen. På det där yberbilliga stället. Men det liksom brann inne.

Nu ska jag ta mig i kragen och ringa hur som haver.
Det ända som ger mig magsår är att det är några skolelever som ska göra det.
Har drömt om diverse skräckfärger.
Men 4 nyanser av grönt kan ju va fint. Till jul. Eller nåt.

Men jag vill ha viiiiiiiiitt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0