Tentamen

Från att vara totalt nollställd inför helgen, verkar den numera vara fullspäckad.
Och det tackar man ju inte nej till!

MEN nu ska vi inte förhasta oss, utan ta en sak i taget.
Det var ju en såndär "tenta" imorgon.
Kreativt affärsmannaskap here I come!

Så, som säkert alla förstår har jag inte tid för detta. Tror den här gahmm.blogg.se har blivit lite av en verklighetsflykt. Det är ju skönt. Men nu måste jag läsa igenom alla mina outgrundligt kladdiga noteringar en gång för alla!

Men först ville jag bara skriva några rader om "made in Japan".
Dessa godbitar skulle slås in i ett paket till mig på julafton. Jag sprudlade av glädje. Får hem paketet. Prövar skorna. Och helt plötsligt kände jag mig som en av styvsystrarana i askungen.


HUR FAEN KAN MAN SKRIVA ATT DET ÄR STRL 38 NÄR DOM ÄR GJORDA I STORA LANDET LILLFOT?

Så nu fraktas de tillbaka på mina tårar och hoppas att någon liten asiat kan skatta sig lycklig.
God jul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0