Kalaskul

LORD IN HEAVEN!
Vad jag har varit duktig.
I närmare 4 och en halv timme har jag total-sanerat lyan inför mitt besök imorgon.
Jag blev lite mörkrädd när jag såg hur vidrigt äckligt det hade hunnit bli.

Men nu skiner det starkare än solen på dess bästaste dag!

Så, på order från mor min, slog jag mig ner för en välbehövlig paus tillsammans med lite choklad.
Och det är väl först nu som jag hunnit tänka på mina flickvänner som är ute på festerier ikväll. Det handlar om prioriteringar.
Men vad är väl en dag på slottet...




Ser mycket fram emot morgondagen på alla sätt och vis.
Morgonen spenderas hos frisören för att framhäva mitt rätta jag.
Hoppas på en vitare nyans. Härligt!
Ska dock inte ropa hej innan jag kommit över den där bäcken...

Kalaskul var det för övrigt idag när jag fick reda på att jag fick VG på den andra tentan också.
15 högskolepoäng here we go!!!

Nu ska jag måla naglarna. Också härligt.
Det mest spännande för mig ikväll blir väl att se vilken färg det blir.
Excited!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0