Första ljuset brinner

Precis som vanligt haglar inte inläggen in när jag har besök.
Jag tänkte utnyttja tiden när mannen sover nu tänkte jag.
Men det gäller att jag är snabb så vi inte kommer försent till kyrkan.
Jaa go vänner. Ni läste inte en enda stavelse fel. Vi ska till kyrkan.

Har sedan länge lovat Lovisa att "det är klart jag hänger med", och ska jag vara helt ärlig kanske det är leeijte leeijte mysigt.
Så jag har värmt upp halsmandlarna och rasslat fram slantarna för eventuell psalmsång och kollekt.


Efteråt ska gänget bege sig hem till mig för glögg, pepparkakor, lussebulle, julmusik och "Tomten är far till alla barnen".
Mitt hem är så o-juligt det bara går, men det vet inte gästerna om..
Diverse julpynt hade jag faktiskt tänkt inhandla när det beger sig mot ullared imorgon.

Men om jag drar de missade dagarna lite snabbt så har det sett ut ungefär såhär.

Fredag
Blekte håret för den behagliga summan 150 riksdaler.
Blev kanonnöjd.
Nu visar mitt svall vem jag verkligen är till 110%.

Före

Därimellan

Efter


Bortse från den något "fjortisinsiperade" frisyren som råkade infinna sig vid fototillfället, samt att kameran inte gör färgen riktigt rättvis.

Efter frisören var det skola, och Felica kröp på golvet. Det var en fröjd för ögat.


Sen kom Niclas!

Lördag

Allmänt mysig dag med knalleland och lite shopping, filmer och god mat.
Herr Schön fyndade mycket fint och jag införskaffade ett par jädra läckra röda byxor.
Bilder på fynden kommer senare. Finns ingen tid.






Och DÄR var säsongens längsta inlägg äntligen till ända.


Kommentarer
Postat av: Sammiii

åhh vanilla coke <3<3<3

2010-11-28 @ 11:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0