Damn scary shit

Jag har inte nämnt det tidigare med risk att låta lite. Knäpp.
Om det inte är så att min hjärna spelar mig små spratt då och då, så har jag faktiskt upplevt lite övernaturliga, obeskrivliga saker i min lägenhet sen jag flyttade hit.
Och ja, jovisst, människorna på förfesten igår kan ha tyckt att jag lät lite tappad bakom flötet när jag drog mina små anekdothistorier.
MEN gott folk. Mina farhågor blev igår besannade när jag satt i taxin hem.

Taxichaufför: - Vart på Östermalsgatan bor du?
Elin: -28.
T.C:- Jaha, det gamla psykhemmet?!
Elin:- Ehmmm.. Eh. Det hoppas jag verkligen inte!
T-C:- Jo men det har ju varit ett psykhem.
Elin: - Haha. Säkert!...
T.C: - Jo men det är klart. Varför tror du att det är så tjocka betongväggar?!

........



Var länge sen som jag var så rädd som biten från taxin upp till mitt rum. Och I mitt rum... Satans jävla taxichaufför.. Jag bli ju hypernervös av det här.

Men, tji alla ni som inte trodde på mina "spökhistorier".

Hjärtligt välkomna att hälsa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0