Advetchmysch

Ibland slår det slint minsann.
Mor och far skickade två chokladkalendrar till mig och Niclas.
Vilka vi sprudlande öppnade imorse.

Det var inte fören vi kom in på ämnet med Loveisa som vi kom på att, Nej men ser man, det är ju inte alls idag man börjar öppna dom..

Jag vet inte om man ska skratta eller gråta,
men sen dess har jag gått och småfnittrat lite.



Vi inhandalde en massa gött till advenstmyset. Inklusive våffelmix. Mmm vad gott tänkte vi, och perfekt då jag ägde ett våffeljärn.
Som visade sig vara ett mackjärn.
Synd.
Och då vissa grannar vägrade öppna, och de andra inte ägde något järn, bidde det inga våfflor.


Även bildbevis på kyrkbesöket.


Snipp snapp snut, så var den första advent schluuut.

Bäst att tagga shopping nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0