Jordebjer

Fruktansvärt sliten på alla sätt och vis efter det senaste dygnet.

Studierna satte sina spår...



som såväl nattens bravader..
Packningen inför hemresan förträngde jag ut i det längsta.
Men efter två timmars effektiv vila ringde uret vid 05.30, då jag var tvungen att se verkligheten i vitögat..

Psyket och förståndet tappade jag någonstans på vägen till skolan, och mina nästkommande timmar i trikålabbet blev därefter.

Sen fick jag äntligen placera gluteus maximus på swebuss, något för hårda, säten och bege mig hem.

mumsade på utländska jordgubbar på färden

Helgen bjuder på mycket julklappsshopping och det som hör därtill.
Ska bli en yberskön helg känner jag på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0