The day before the day

Dagen före doppare dagen vänner!
Nu börjar jag på riktigt bli lite sådär spänd, precis som vanligt. Trodde rent spontant att det skulle ge sig efter 19 men det verkar hålla i sig.

Som förutspått har jag drabbats av en helvetisk förskylning. Ingen överaskning direkt då det alltid händer när man slappnar av efter en tids stress..
Men jag biter i det sura äpplet, är glad och smittar ner de jag kan.

Men det kanske inte bara är förskylningen som fått mig helt slut idag. Då jag är en ganska så snäll människa erbjöd jag mor min hjälp då hon skulle julhandla all julmat. Trevligt tänkte jag. Men när hon då kläcker "Då hämtar jag dig klockan halv nio imorgon bitti då då", övervägde jag länge och väl om jag skulle dränka mig i Stångån..

Dock gick det bra trots att man var mer sliten än planerat från kvällen innan.



Kvällens höjdpunkt var utan tvivel när Jakob av någon anledning kommer in på Shirley Clamp.
Ni får ursäkta ordvalet, men jag har valt att citera.

Jakob- Shirley fucking jävla Clamp, hon är största slynan i mediasverige!
Frida- Det är min moster..

Så var självklart inte fallet, men jag skulle kunna offra diverse kroppsdel för att få återuppleva Jakob´s tappra försök att rädda upp situationen. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0