Black and white

Yeeehoo!
Insåg för en kort stund sedan att jag nu har införskaffat den sistaste juleklappen!
Hur skojigt det än är att handla dom så är det ändå en remarkable lättnad när de ligger inslagna i garderoben. Ja ni hörde familjen, kan ni hålla tassarna borta?!

Nu längtar jag bara tills de ska öppna dom rackarna.

Största delen av dagen gick till kvalitetstid med den ubersnygga Samantaha. Ja jädrar vadläcker hon blev i sin nya frill! Man blir galet sugen på diverse look-byte, men av erfarenhet ska jag nu hålla det jag lovat mig själv- spara. Ingen frisör ska någonsin få tvinga på mig något igen....



Då jag köpt en massa julklappar och varit mycket snäll i år, unnade jag mig ett par örhängen till julafton. Då jag förmodligen kommer ha en svart klänning tyckte jag att lite pynt kunde liva upp det. Accessoarer gör som vanligt 90 %.


Samt att jag hittade ett presentkort på Carlings från förra julen, som går ut den 2 januari, och begav mig dit för ett kik.
I vanliga fall är inte jag och Carlings bästa vänner, inte min cup of tee så att säga, därför blev jag glatt överraskad när jag fann dessa. Har länge letat efter ett par snygga svart-stentvättade brallor, då de är lättare att matcha än mina blåa.
Och dessa blev en bra kandidat.
Så en liten försenad julklapp satt ju inte helt fel när livet andas i fattigdomens tecken.







Elin förklarar lite för mor och far om studierna, och där innefattas alltifrån enkel flatstickmaskin, elektronisk faltstickmaskin, rundstick etc etc..
Då säger pappa Gahm: Har ni inga komplicerade maskiner som... Enkel flatlus?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0