Ett klipp

Och DÄR var projektarbetet klart!
70 timmars arbete på 2,5 vecka är bra jobbat tjejer.

Såhär jublande glada var vi. Dom andra kände sig äckliga så dom ville inte vara med.


Även om lyckan är total är det splittrade känslor i kroppen och knoppen då det är så jedra mycket kvar ändå.
Men nu bockar vi av en sak i taget


Dök in i en secondhandaffär imorse för att leta efter en extra väska att släpa med mig hem. (Det underlättar inte att jag i vanliga fall packar enorma mängder tillhörigheter när jag ska hem tre dagar. För nu ska jag hem i cirka tre veckor...)

Hittade såklart ingen sådan väska, men insåg plötsligt mitt enorma behov av små, behändiga "partyväskor", och råkade springa på en.
Vilken tur man kan ha.
17 riksdaler fattigare trippade jag därifrån med ett aningen stillat shoppingbegär.





Och nu alla vänner kanske vi kan be en stund tillsammans.

Kära Eva och Adams pappa,
jag ber till dig att inte på något sätt sätta eld på den stora byggnaden på Östermalmsgatan 28 i Borås inom den närmsta månaden,
och då helst, helst inte i lägenhet 306,
för där har vi vårat arbete samlat...
Snälla!
Amen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0