The weekend ended like a weekend should end

Min puls har väl lagom lagt sig efter att tidsoptimisten Frida åter lämnat staden.
Herrejesus vilken pärs det var att ta sig ner till resecentrum i tid.
Då vi är ungdomar på noll-nolltalet var vi inte ute och gjorde kottdjur, utan vi vara bara tvungna att se klart          " The social network".
Bra film.
Konsekvensen av detta blev att först gå lite fortare och fortare, sen tog vi löpet.
Paniken kröp i kroppen och då gjorde vi det som varenda familejfar och mor sagt att man absolut inte ska göra-
stannade en bil och bad om skjuts..

Men då jag sitter här idag, och Frida på bussen, så gick det ju uppenbart bra.
God bless gubben!

Hur som haver var helgen en fröjd för alla sinnen.

Lördagshängde i Göteborg- inhandlade en och annan klapp, och jag hittade en liten favorit på Weekday.
Har tidigare tyckt den sett ut som ett totalt fel plagg taget ut diverse 90-talsgarderob.
Men den var läcker som tusan på! Hade den faktiskt senare till ett par svarta, höga jeans.


Kosan styrde vidare till slutdestinantion- Jul på Lisseberg.
Sådär lagom mysigt, och pittoreskt! Är dock, och kommer förmodligen alltid att vara, skraj för sånna där alldeles för glada och lyckliga människor..
 Fick ändå min första riktiga julfeeling.







Urtrötta var vi, men det höll oss inte borta från lite dans.
Först lite partaj hos moi, och sedan vidare till Vimmel. Konstiga människor, konstiga saker, konstig kväll.

känner att skuttbilder blivit lite av ett signum för vecka 50.
valde den här, för jag och felicia ser ut som världens superhjältar och frida och lovisa är dom onda skurkarna som vi precis har besegrat.









glada gick vi och stupade


Jag har gått och ältat en sak lite sedan besöket i Göteborg..
Det kom fram en söt tjej i 25-års åldern och frågar om vi vill skriva på för kvinnors rätt i Nicaragua. Att de kämpade för sexuella övergrepp osv.
Självklart skrev vi alla på och kände oss som lite bättre människor.
Hon fortsätter att berätta lite och när vi väl ska gå så klappar jag henne på axeln och säger:
"Hoppas det löser sig"
.............¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0