Soft

Det har hänt lite annat spännande de senaste dagarna.
Igår begav sig mannen hem efter en mycket, mycket välbehövlig helg.
Och jag nämnde att vi tog en sväng till Ullared i måndags. Det är ju så skojigt.
Och det är nästan lite pinigt hur mycket det inhandlades.
Därför tog jag ingen bild...

Sitter faktiskt just nu och myser i ett av mina superfynd


Tänk er vad tjusigt med ett par tjocka leggings/ tighta svart jeans, stickad tröja, rejäla kängor och en mössa. Mums.
Känner vittring av en ny favorit.

Niclas satsade mycket krut på att införskaffa diverse julpynt att pryda sitt hem med.
Och jag ville inte vara sämre, och fann ett par prylar.
Dessa prylar kommer jag dock inte visa förren jag skaffat en skarvsladd, så det lyser.
Blir mycket tjusigt tror jag.

Imorgon får jag äntligen öppna den andra luckan i julkalendern, efter det lilla missödet i söndags..
Och sedan, efter det, handlar den 2:e december för min, och mina vänners del, om konstant pluggande två våningar ner.
AMBITIÖST

Efter det anser vi att en belöning sitter på sin plats.
Utgång kallar


Kommentarer
Postat av: Eva

Ser jättemysig ut !

2010-12-02 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0