Kick ass with red legs

Det bidde ytterligare en dag med mycket
"drager, drager, plopp, plopp".

Jag hade för mig att det var en hel del skojigheter jag hade att förmedla.
Men det står liksom superstilla i hjärnbalken..
Har varit ganska mycket skratt idag hur som haver.

Mycket av allt framöver, och känner att det är leeijte svårt att hinna med allt på dygnets 24 timmar.
Jag vill ju bara julklappsshoppa.
Måste se till att få tummen ur och ta en liten tripp till Gtbg inom kort, och fynda de där superbra julklapparna.

För övrigt så ska vi till "Jul på Lisseberg" på lördag!


Gjorde en invigning på de röda brallorna.

Jag är helt tokig på rött. En fas.

Vi var glada. Det syns bara inte.


Hittade ett träd som var fint, fast det inte skulle vara det egentligen.


Nee, det här kan vara det träligaste inlägget på evigheters evigheter.
Ber så hemskt mycket om ursäkt.
Men hjärnan hänger efter på ett snöre.

Bäst för alla om jag går och lägger mig nu.


Kommentarer
Postat av: Anders Gahm

Jag tycker inte alls att din hjärna hänger efter på ett snöre. Den tänkte ju den bästa tanken - att du kom på att du kan komma hem flera dagar tidigare till jul - bästa julklappen!!

Kramar från pappa!

2010-12-08 @ 21:20:16
Postat av: Anders Gahm

Jag tycker inte alls att din hjärna hänger efter på ett snöre. Den tänkte ju den bästa tanken - att du kom på att du kan komma hem flera dagar tidigare till jul - bästa julklappen!!

Kramar från pappa!

2010-12-08 @ 21:21:36
Postat av: gahmm

okej då :D

Är väl inte helt tappad bakom flötet ;P

2010-12-08 @ 23:15:50
URL: http://gahmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0