Good day and good night

Är precis i färd med att börja skava på gymmet,
kollar läget en gång i spegeln,
märker att byxerna sitter lite fel i stjärt-trakten,
drar ut dom,
och.............
RATCSH!

Och sen sa jag i mitt huvud ett långt, långt nooooooooooooo..

Elin Maria Gahm lyckades på något outgrundlig vis dra sönder sina enda träningsbyxor.
Och hålet hamnade precis över "området-som-inte-bör-nämnas-vid-namn".

Det fanns bara en sak att göra; göra inga övningar som resulterar i att du böjer överkroppen mer än 10 grader framåt.



Dagen har gått fortare än fortast, och har till och med hunnit investera i ett par klappar.

Kvällen var som vanligt lite splittrad då jag kommit på att allt nog inte står riktigt rätt till, men det bidde ändå ett par timmars studerande.
Och sysslar man med det jag gör, ser det allt som oftast ut såhär när jag pluggat klart.



God nyhet 1
Frida kommer i helgen!! Yeii! Pojkarna fick förhinder så det blir en välbehövlig tjejhelg istället. VäRt!

God nyhet 2
Jag kollade av mitt liv en extra gång, och kom fram till att jag med största sannolikhet kan dra mig hemåt till Siffet tidigare än vad jag trodde.SwEeT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0