Glad tjej!

Och DÄR vaknade jag ur matkoman som innfunnit sig sedan jul.
Gusch.
Har varit kanongott med all denna mat, men nu får det vara nog. Ska börja gå nu ist för att så smidigt rulla fram.

Har hur som helst varit en kanonkalkon-jul på alla sätt och vis.
Trevligt sällskap och såklart en massa fina julklappar.
Gudars vad glad jag är!

Jag måste bara visa några av de fina klapparna.



Och gissa om jag gick i taket när jag såg dessa Dr.M- skor !!
Det var ytterligare ett halleluljha-moment i mitt liv. BIG TIME!
Har man ett par Converse, Dr Martens samt ett par riktigt retro-old Adidaspjucks i skohyllan har man ett stooort stycke historia i sin ägo.
Så jag ska framåt vårkanten ge mig ut på Adidas-jakt.

Och jag som alltid ställt mig emot uggs-varianter av alla dess slag. Det är helt enkelt inte min religion.
MEN man ska aldrig säga aldrig. Råkade nämna för mannen att det vore så skönt, och gissa vem som gav mig ett par?!  Perfekta gå-till-affären-skor.



Dessa fick självklart följa med mig ut på den första mellandagsrean-kiken.
Och de som känner mig förstår att hur jag än gärna ville, inte kom därifrån tomhänt..
Men jag är glad. Och jag älskar att shoppa. Så allt är frid och fröjd. Förutom kontot.



Och för de som kanske tycker jag har fruktansvärt osmickrande bilder ibland, så gillar jag det där spontana lite.


Kommentarer
Postat av: Sammiii

SNYGGA MÄNNISKA OCH SNYGGA DOJJOR:D!!! /Sam

2010-12-28 @ 11:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0