Det är mer än kallt.

Är det rätt att hårstubben ska stå som spjutspetsar ut från benen 28 timmar om dygnet?!
Icke är jag bitter på den konstanta kylan och det faktum att jag traskar omkring som en isbit.
Det jag vill ha sagt är att jag inte för ett ögonblick tror på den där så kallade växthuseffekten.
"Världen smälter, temperaturen höjs, våra barn kommer aldrig få en vit jul"...bla bla

Ho ho! Världen har aldrig skådat så mycket snö.

Och så länge vi inte kör ännu mer bil eller fortsätter att inte återvinna, så kommer jag snitta upp alla brallor som kommer i min väg.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

det sägs ju att en istid inte är långt borta.... usch fy blä

2010-12-30 @ 19:34:42
URL: http://lovisaorest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0