Allt är baaara bra!

Klockan är kvart över tio, och jag käkar fyllekäk bestående av nötter och riskakor. Riskakor med ost! JAM!
Dåligt med uppdatering pga fullspäckat schema.
Och jag betvivlar inte en sekund på det mamma sa: -" Du kommer inte ha en enda hjärncell kvar efter dom första veckorna." Och nee, det känns som att det är väldigt nära sanningen. :P

Har haft två dupertrevliga kvällar med mina nya klasskamrater. Goa geubbar hela högen må jag säga!

Detta är en liten minnesbild av gårdagens förfest som spenderades i textilskolan, mkt trevligt. Kvällen avslutades dock på Rabalder. Men måste få poengtera  en sak. All credd till 90-tals-discon, men undrar om det var någon som uppskattade all "Ska vi riva hela haket?! SÅ KLART!" Känsla "DJ", känsla..




Lyan är lite av ett kaos- vilket är en konsekvens av att jag nu har blivit en mycket upptagen kvinna.

Kvällen bestod av tråkbrännboll. Jag menar, hur kul tror ni det är om laget bestor av 99 % kvinnor?!. Jag trodde man fick kasta på fjärde försöket, men det var för sent...
Men inte deppade någon för det! "Tjööt" och korvgrillning på en obefintlig glöd blev dom centrala aktiviteterna för aftonen!


Döm mig om ni vill, men - Jädrar i min lilla låda vad jag längtar efter att börja plugga!
Vill bara lära mig allt! Verkar döööökul. ( På tal om ölstgötska, är jag glad att det finns tillgång till en brutta från Norrköping).

Imorgon ska vi ta med tyg, nål, tråd etc, för att ha "workshop" hela dagen. Vilket avslutas med en modevisning! GAH! Superkul, men gudars vad svårt :D. Efter det blire, tro det eller ej, PUB.


Med tanke på att jag inte ätit riktig mat sedan mor och far drog så var denna lunch bland det ljuvligaste mina strupar smakat! Kycklingsallad i all ära, men LYXkycklingsallad!! MMJAU


Jag som trodde att klockan var två för länge sen ta och knyta mig, drömma om inspiration om morgondagens kreation;P Lär komma med bildbevis!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0