OTYG

I samma takt som första toalettrullen tog slut tog jag återigen upp min skolgång.
Begav mig ner till Stora torget 8.00 för att möta upp mina nya klasskamrater. Var skappligt nervös vad jag skulle möta.. Det var ett gäng- vilka bestod av 47 flickor och 3 pojkar.
En mycket snygg skara människor!


Vi blev ledda av våra sköna gröna faddrar med ett rep över stock och sten. Checkade alla byggnader och alla folk. Känns mycket tryggt att det finns obegränsad tillgång till en präst.

BC- nys


Tacka vet jag dessa skyltar vi skapade då mitt närminne är liksom obefintligt.


En 10:a?!

Men dagen är långt ifrån slut!
Sitter nu nyduschad för att snart dra mig ner till skolan igen för lite förfesthäng med alla textilare! :D
Så vinaren laddas och packas ner för en förhoppnigsvis mkt trevligt kväll.

Känns otroligt bra att träffa nytt folk!

Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0